حامدرحیمی پنجکی{همه چیزاز کیکبوکس)

Hamed Rahimi Hamed Rahimi Hamed Rahimi · 1403/06/24 09:37 · خواندن 2 دقیقه
  •  

کیک بوکسینگ یک رشته ورزشی است که محبوب و پرطرفدار است، رشته کیک بوکسینگ قوانین خاص خود را دارد و البته فوایدی را هم به همراه دارد.

 

کاردیو کیک بوکسینگ یک کلاس گروهی فیتنس است، که تکنیک های هنرهای رزمی را با کاردی پرسرعت ترکیب می کند، این تمرین پر انرژی هم تازه کارها و خبره ها را به چالش می کشاند.

 

 

 

ماندد دیگر ورزش ها، برای مراقبت از سلامتی ورزشکاران، بازی از قوانین و مقررات خاصی تشکیل شده است، در تمام این کشورها این ورزش فدراسیون دارد، یک تغییر کوچک در قوانین یک ایالت به کشورهای دیگر نیز تاثیرگزار است، اما قوانین اصلی همچنان یکسان باقی می مانند، در مواردی که یک مسابقه کامل دارید، برای برنده شدن باید حریف خود را کامل ناک اوت کنید یا خیلی شدید به او آسیب بزنید که دیگر توانایی بازی را نداشته باشد، اگرچه اگر در حال انجام مسابقه سبک هستید، تنها لازم است که امتیاز شما از حریف بالاتر باشد، اگر حملات بیشتری کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد، مسابقات نصفه نیمه تقریبا شبیه مسابقات سبک هستند، به این معنا که امتیاز از طریق حمله به حریف به دست می آید.

امتیازها بین 1 تا 3 است، فردی که در پایان بازی بیشترین امتیاز را داشته باشد، به عنوان برنده اعلام می شود، در این مسابقه بازی کنندگان باید تجهیزات مراقبتی مثل محافظ سر، محافظ پا، محافظ دهان، نگهدارنده ران و ... بپوشند، در مواردی که مسابقه دهنده زن باشد، باید از محافظ سینه نیز استفاده کند، دقیقا قبل از شروع مسابقه، وزن تمام بازیکنان اندازه گیری می شود تا مطمئن شوند که افراد وزن و سلامت استاندارد دارند، زمان مسابقه به نوع آن بستگی دارد، به عنوان مثال، 3 راند دو دقیقه ای برای مسابقه های سبک و نیمه ای در نظر می گیرند، برای مسابقات کامل نیز سه راند یک دقیقه ای است.

تمام تمام فن های کیک بوکسینگ بر پایه هفت قانون است، فاصله، دفاع، فریب، زمان، قدرت، پایداری و مشت، در این بخش از ورزش و در پاسخ به درخواست شما کاربران تمام این موارد و راه های پیشرفت کردن این مهارت ها را توضیح خواهیم داد، اگر شما ورزش کیک بوکسینگ یا دیگر هنرهای رزمی را انجام دهید، می توانید در این ورزش پیشرفت خوبی داشته باشید.